Followers

Sunday 27 October 2013

Himmelblå

Hei!

Jeg er i gang med sengeteppet "Himmelblå" fra det norske bladet myQuilt, et prosjekt som går over flere utgaver av bladet, med start i Nr.02/2013.

 Så langt har jeg sydd seks like blokker, og på midtpartiet av blokkene skal det være stitchery med nydelige roser og visdomsord. Jeg er ferdig med den første blokken. 

Vet ikke hvordan det endelige resultatet blir, og det blir spennende å se hva de prikkete stoffene skal brukes til...
Jeg gleder meg til fortsettelsen!







Her er alt jeg trenger til dette prosjektet.
Det beige stoffet i midten skal være bakstykket.
Det turkise stoffet er taft, og gir en blank og fin effekt.

Det er fortsatt mulig å delta på min Pink Give Away (forrige innlegg)!
Tusen takk til alle dere som er med - hele 47 stykker!
Ha en fortsatt fin oktober alle sammen!

Quilteklem fra Liv Aagot


17 comments:

  1. Spennende;)
    Gleder meg til å se hva du tryller frem;)

    Klem fra Ann-Mari

    ReplyDelete
  2. Det ser flott ut, spennende og se når det er ferdig.:-)

    ReplyDelete
  3. Ååh så nydelig! Nydelige stoff, og fint med den lyseblå taften. Det blir fint med effekten det gir. Gleder meg til å se fortsettelsen her. :-)

    ReplyDelete
  4. Nydelige blokker. Spennende å se fortsettelsen....��

    ReplyDelete
  5. Dette blir flott ,nydelige farger :)

    ReplyDelete
  6. Dette kommer til å bli et flott teppe!

    ReplyDelete
  7. Dina block ser så välgjorda ut och Du har valt en smakfull sammansättning av tyger till Ditt projekt, tycker jag.

    Dollandesign

    ReplyDelete
  8. Dette blir en skjønnhet. Du broderer så fint. Jeg får det ikke helt til med slike håndbroderier. Og så var det så mange spennende stoffer, særlig det blanke taftstoffet. Jeg er spent på resultatet.

    ReplyDelete
  9. Nydelige stoffer. Lykke til med prosjektet ditt, så langt ser det kjempefint ut!!
    Ha en flott og kreativ uke!!

    ReplyDelete
  10. Stoffene ser flotte ut. Mönsteret er spennende og jeg teller på knappene om jeg skal kaste meg på det hele. Jeg har jo förste blokk allerede. Dine ser veldig delikate ut.
    Ha en fin uke. Hilsen Ingrid

    ReplyDelete
  11. Lekre stoffer og veldig flott mønster. Jeg gleder meg til å se fortsettelsen. Spennende med taft sammen med bomull. Tøft har en fantastisk struktur. Lykke til med de neste blokkene

    ReplyDelete
  12. fruAker.blogg.no28 October 2013 at 16:56

    Nydelige farger du har valgt, det blir kjempefint.

    ReplyDelete
  13. Alldeles, alldeles underbart, det här kommer att bli något riktigt extra ser jag!!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. Så nydelig !! - og så langt du er kommet. Jeg sitter i tenkeboksen og får ikke bestemt i hvilken farger/stoffer jeg skal bruke....
    Gleder meg til å se ditt ferdig :-)

    ReplyDelete
  15. Sååå utrolig fint nå. Så tenk hvor fint det blir når det er ferdig da! Herlige farger;)

    ReplyDelete
  16. Teppe kommer til å bli kjempe fint. Nydelige farger. Liker at du har brukt litt silke. Gleder meg til å se det ferdig.

    ReplyDelete
  17. Dette ser vakkert ut! Flott stoff og gøy med taft. Gleder med til å følge med videre:-)

    ReplyDelete